SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NCBR wybrało agecję do obsługi w internecie

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową w internecie. Wybierało spośród 6 firm.

W odpowiedzi na przetarg NCBR wpłynęło 6 ofert. Złożyły je firmy: Euvic Media (z ceną 994,8 tys. zł), Remarkable Ones (626,4 tys. zł), Five Media (472,1 tys. zł), Ideo Force (693,6 tys. zł), Do it crew (727,3 tys. zł), Emerald Media (484,9 tys. zł). 

Przetarg wygrała firma Ideo Force, która zajmie się m.in. reklamami w Google, w sieci partnerskiej Google, w wyszukiwarce Bing (Microsoft Ads), w sieci partnerskiej Microsoft Ads, na YouTube, Facebooku i LinkedIn.

Celem zaplanowanych działań reklamowych jest zwiększenie świadomości marki Narodowego Centrum Badań i Rozwoju wśród potencjalnych zainteresowanych jego ofertą (w tym także konkursów realizowanych w ramach Funduszy Europejskich) oraz ofertą konkursów realizowanych w ramach programu Horyzont Europa, dla którego NCBR pełni rolę Krajowego Punktu Kontaktowego (KPK). 

 

Dołącz do dyskusji: NCBR wybrało agecję do obsługi w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl