SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NCBR szuka agencji do obsługi w internecie

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących je w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Wybrana przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju agencja zajmie się m.in. reklamami w Google, w sieci partnerskiej Google, w wyszukiwarce Bing (Microsoft Ads), w sieci partnerskiej Microsoft Ads, na YouTube, Facebooku i LinkedIn. 

Celem zaplanowanych działań reklamowych jest zwiększenie świadomości marki Narodowego Centrum Badań i Rozwoju wśród potencjalnych zainteresowanych jego ofertą (w tym także konkursów realizowanych w ramach Funduszy Europejskich) oraz ofertą konkursów realizowanych w ramach programu Horyzont Europa, dla którego NCBR pełni rolę Krajowego Punktu Kontaktowego (KPK).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Budżet zaplanowanych działań wynosi 591,3 tys. zł netto (bez VAT). Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 18 miesięcy. Przetarg trwa do 6 września.  

Dołącz do dyskusji: NCBR szuka agencji do obsługi w internecie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerzy Malczyk
Wiadomo, jak wygląda taki przetarg. Jedna wielka ściema, a agencje łudzą się, że to można uczciwie wygrać hehehe
odpowiedź
User
Fiesta
Logo w banerze chyba już nieaktualne...
odpowiedź
User
Obiektywny
591k na media w większości pójdzie. Za obsługę maks 20proc z tego więc ok 120k podzielone na 18 miesięcy. Szału nie ma...
odpowiedź