Natasza Urbańska reklamuje buty Caprice
Ambasadorką marki obuwniczej Caprice została piosenka i aktorka Natasza Urbańska.
Na potrzeby promocji kolekcji wiosenno-letniej marki, Natasza Urbańska wzięła udział w wizerunkowej sesji zdjęciowej w jednym z nadmorskich kurortów.
Wiosenno–letnia propozycja Caprice stawia na bogactwo kolorów i różnorodność wzorów. Wachlarz barw, od soczystej czerwieni, żółci, zieleni, po klasyczną biel i czerń, dostępny jest w materiałach skórzanych i wariacjach na ich temat, czyli m.in. zamszu i nubuku.
Firma oferuje klientkom mokasyny, baleriny, trampki, czółenka, a także duży wybór klapek, sandałek na obcasie lub koturnie, wzbogaconych przeróżnymi akcesoriami takimi jak klamerki, cekiny czy kokardki.
marketing rekomendacji
Dołącz do dyskusji: Natasza Urbańska reklamuje buty Caprice