Wrześniowy „Playboy” z Nataszą Urbańską na okładce
We wtorek 25 sierpnia br. ukaże się wrześniowe wydanie „Playboya” (Marquard Media Polska), na którego okładce znalazła się aktorka Natasza Urbańska.
W środku wydania znalazła się sesja zdjęciowa Nataszy Urbańskiej, a także m.in. wywiad z pisarzem Markiem Krajewskim, reportaż o szkoleniu psów obronnych oraz sylwetka przestępcy El Chapo, który zbiegł z najpilniej strzeżonego więzienia w Meksyku.
Numer ukaże się w nakładzie 70 tys. egz. i kosztuje 10,99 zł.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Sprzedaż wrześniowego „Playboya” wspiera kampania promocyjna w prasie („Auto Świat”, „Teraz Rock”, „Classicauto”) i interecie (ckm.pl, kozaczek.pl, zeberka.pl, milionkobiet.pl, autostuff.pl).
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Playboya” w maju br. wyniosła 33 527 egz. (zobacz wyniki).
Dołącz do dyskusji: Wrześniowy „Playboy” z Nataszą Urbańską na okładce