Najpopularniejsze stacje radiowe w I półroczu 2009 r.
RMF FM utrzymało pozycję lidera rynku radiowego w I półroczu 2009r., zyskując słuchaczy. Swój wynik poprawiły także PR 3 iAudytorium 17 - na przeciwnym biegunie Radio Zet, Program IPolskiego Radia i Eska. Szczegółowe dane o stacjach ogólnopolskichi sieciach radiowych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją w Ipółroczu 2009 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio TrackSMG/KRC A Millward Brown Company. Udział w rynku RMF FM wyniósł26,2 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresuubiegłego roku stacja zyskała 3 punktu proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, którestraciło 2,4 punktu proc. - udział spadł do 16,3 proc. Nanajniższym miejscu podium uplasował się Program 1 PolskiegoRadia z wynikiem na poziomie 11,7 proc. (spadek o 0,8punktu proc.)
Czwarte miejsce przypadło dla Eski, która wciągu roku zmniejszyła swój udział w rynku radiowym o 0,9 punktuproc. do 7,5 proc.
Udział w czasie słuchania % | Styczeń - czerwiec 2009 | Styczeń- czerwiec 2008 |
Radio RMFFM | 26,2% | 23,2% |
RadioZET | 16,3% | 18,7% |
Jedynka - Program1 Polskiego Radia | 11,7% | 12,5% |
ESKA[36] | 7,5% | 8,4% |
Trójka - Program3 Polskiego Radia | 6,4% | 5,8% |
Audytorium 17[17] | 5,3% | 4,8% |
RMF MAXXX[15] | 2,6% | 2,7% |
ZŁOTE PRZEBOJE[18] | 2,6% | 3,3% |
RadioMaryja | 2,0% | 2,1% |
PLANETA FM[14] | 1,3% | 1,7% |
Radio TOKFM | 1,0% | 1,1% |
ESKA ROCK[2] | 0,9% | 0,3% |
VOX FM[10] | 0,8% | 0,6% |
PLUS[13] | 0,7% | 0,6% |
Dwójka - Program2 Polskiego Radia | 0,6% | 0,5% |
ANTYRADIO[3] | 0,5% | 0,6% |
RMF Classic[11] | 0,5% | 0,3% |
CHILLI ZET[2] | 0,3% | 0,0% |
ROXY FM[7] | 0,2% | 0,3% |
Polskie RadioEuro | 0,2% | 0,3% |
Wyniki słuchalności
Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze stacje radiowe w I półroczu 2009 r.