Na MIPTV 2009 w Cannes będzie dzień o reklamie
W ramach tegorocznych międzynarodowych targów telewizyjnych w Cannes wykłady wygłoszą dyrektorzy holdingów reklamowych WPP Group, Crispin Porter + Bogusky i Blue. Kreatywności i treściom związanym z markami poświęcony będzie drugi dzień festiwalu zaplanowanego od 30 marca do 3 kwietnia b.r.
W ramach tegorocznych międzynarodowych targów telewizyjnych w Cannes 31 marca odbędzie się dzień poświęcony reklamowym aspektom tego medium. Wykłady wygłoszą wtedy dyrektorzy trzech firm odgrywających w tej branży znaczące role. Martin Sorrell kierujący holdingiem WPP Group w wystąpieniu "Jakie ekrany będą oglądać i co na nich będzie?" omówi rosnącą synergię telewizji, reklamy i nowych technologii. Swoje opinie na ten temat wygłoszą również Chuck Porter, dyrektor Crispin Porter + Bogusky MDC Partners, i Christophe Lambert, zarządzający agencją Blue.
Tematami przewodnimi w czasie drugiego dnia targów MIPTV 2009 zaplanowanych w Cannes od 30 marca do 3 kwietnia będą kreatywność i treści związane z markami.
Świat
Dołącz do dyskusji: Na MIPTV 2009 w Cannes będzie dzień o reklamie