„Na językach 7” przegrało tylko z Polsatem. 8 mln zł z reklam
Siódmy sezon programu „Na językach” oglądało średnio 800 tys. osób, o 23 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie nadawania formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 8,25 mln zł.
Magazyn „Na językach” nadawany był w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 15 lutego do 16 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że siódmy sezon programu prowadzonego przez Agnieszkę Szulim oglądało średnio 800 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,87 proc. w grupie 4+ i 10,87 proc. w grupie 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek magazynu z 14 marca br., który miał 971 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki „Na językach”
Na językach |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
||
14-03-2016 |
22:31:51 |
23:27:17 |
970 700 |
11,06% |
21-03-2016 |
22:31:57 |
23:28:18 |
919 734 |
10,65% |
18-04-2016 |
22:31:00 |
23:27:34 |
890 328 |
10,24% |
Dla porównania, nadawana wiosną ub.r., piąta edycja „Na językach” gromadziła 823 tys. widzów, a jej udział wynosił 7,83 proc. w grupie 4+ i 9,49 proc. w 16-49. Wówczas program pokazywany był w innym czasie antenowym i innego dnia - w niedziele o godz. 22.20.
Z kolei szóstą edycję programu, pokazywaną jesienią ub.r. już w obecnym paśmie - w poniedziałki o 22.30, śledziło 842 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,25 proc. i 11,71 proc.
TVN w czasie emisji „Na językach” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 11,97 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. „Sonda II” i filmy dokumentalne; 7,12 proc.), a najgorzej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (gł. dokumenty i filmy fabularne; 4,99 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia programu na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Polsat |
1 079 814 |
11,97% |
623 094 |
15,40% |
TVN - Na językach 7 |
799 658 |
8,87% |
439 676 |
10,87% |
TVP2 |
642 037 |
7,12% |
219 131 |
5,42% |
TVP1 |
450 006 |
4,99% |
166 911 |
4,13% |
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach siódmej serii formatu wyniosły 8,25 mln zł, podczas gdy szósta seria zarobiła 9,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Nie wiadomo, czy TVN zdecyduje się pokazać kolejny sezon „Na językach” -na chwilę obecną stacja nie podaje żadnych informacji na ten temat.
Dodajmy, że prowadząca program - Agnieszka Szulim poprowadzić ma polską edycję reality-show „Azja Express”, nad którym właśnie pracuje TVN.
W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na językach 7” przegrało tylko z Polsatem. 8 mln zł z reklam