Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia
86% osób całkowicie satysfakcjonuje kilkugodzinny czas reakcji na swoją skargę na Facebooku - wynika z badania SW Research.
Ponad połowa badanych deklaruje, że na wartościową odpowiedź ze strony marki może poczekać dobę, a 1/5 badanych dopuszcza otrzymanie wiadomości nawet w ciągu kilku dni.
Liczby te wskazują, że dla użytkowników najważniejsze jest, aby wiadomość czy komentarz naprawdę odpowiadały na problem, a skupianie się tylko na wskaźnikach responsywności nie jest wskazane.
Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong we wrześniu 2016 r., metodą wywiadów on-line (CAWI), na reprezentatywnej grupie 1209 osób korzystających z Facebooka.
Dołącz do dyskusji: Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia