MySpace po polsku i w innych nowych językach
Należący do koncernu Ruperta Murdocha News Corp. serwis społecznościowy MySpace planuje w ciągu najbliższych czterech miesięcy uruchomienie lokalnych wesji w Brazylii, Indiach, Polsce i Rosji.
Amerykański serwis rozpoczął ekspansje na zagraniczne rynki przed około półtora roku. Obecnie w 20 krajach posiada 24 wersje, funkcjonujące w 12 językach - informuje na swojej stronie internetowej Financial Times.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba odwiedzających MySpace w Europie wzrosła o 68 procent, do poziomu około 25 milionów miesięcznie.
Wprawdzie generalnie MySpace jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie, ale nie w każdym kraju jest liderem. Przykładowo we Francji zdecydowanie przegrywa z lokalnym SkyRock, a w Wielkiej Brytanii - według różnych firm badawczych - ustępuje pola albo Facebook albo Bebo.
Również na nowych rynkach serwis może mieć trudności z przyciągnięciem użytkowników. W Brazylii i Indiach dominuje należący do Google Orkut. Z kolei w Polsce dużą popularność zyskał serwis Grono.net, mający ponad 1,3 miliona zarejestrowanych użytkowników.
źródło: FT.com
Dołącz do dyskusji: MySpace po polsku i w innych nowych językach