MySpace i Google Blogger wciąż na czele
MySpace i Google Blogger ponownie okazały się najpopularniejszymiwśród Amerykanów stronami internetowymi w kategorii serwisówspołecznościowych i blogów.
W marcu bieżącego roku MySpace zanotował 60,4 miliona unikalnychodwiedzin, czyli o 8 procent więcej w porównaniu z marcem roku 2007(55,9 mln) - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nadane firmy badawczej Nielsen Online.
Za MySpace, w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych serwisówspołecznościowych w USA znalazły się w ubiegłym miesiącu kolejno:Facebook (24,9 miliona unikalnych odwiedzin, wzrost o 98 procent wporównaniu z marcem 2007), Classmates Online (13,6 mln, wzrost o 6procent), LinkedIN (7,9 mln, wzrost o 319 procent), Windows LiveSpaces (7,9 mln, spadek o 13 procent), Reunion.com (5,9 mln, wzrosto 14 procent), AOL Hometown (5,8 mln, spadek o 37 procent), ClubPenguin (4,6 mln, wzrost o 33 procent), AOL Community (3,2 mln,spadek o 30 procent) oraz Buzznet.com (2,7 mln, wzrost o 49procent).
Z kolei wśród blogów internetowych, w lutym Google Bloggerzanotował w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrostliczby unikalnych odwiedzin o 51 procent, do poziomu 38,7miliona.
W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych blogów w ubiegłymmiesiącu znalazły się jeszcze: WordPress.com (17,3 milionaunikalnych odwiedzin, wzrost o 162 procent w porównaniu z marcem2007), Six Apart TypePad (11,1 mln, spadek o 3 procent), tmz.com (9mln, wzrost o 7 procent), TheHuffingtonPost.com (5,3 mln, wzrost o350 procent), sports.aol.com/fanhouse (4,4 mln), LiveJournal (3,5mln, spadek o 16 procent), Engadget (2,7 mln, wzrost o 169procent), Xanga.com (2,2 mln, spadek o 52 procent) oraz Gizmodo(2,1 mln, wzrost o 88 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: MySpace i Google Blogger wciąż na czele