SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Myjnie BP powierzają obsługę agencji PA

Sieć stacji benzynowych BP wybrała w przetargu na obsługę marketingową Myjni BP agencję PA.

Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie koncepcji kreatywnej najnowszej promocji, zaprojektowanie KV, materiałów POS oraz hasła reklamowego.

Strategia komunikacji autorstwa PA obejmowała także kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowano angażujące wpisy na platformę Facebook oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.

W ramach wygranego przetargu PA przygotowała już pierwszą kampanię online i offline pod hasłem „Czysty zysk na myjni BP”, która będzie trwać do 06.08.2019 r.

Do marki BP należy ponad 540 stacji, z czego na 238 dostępne są myjnie.

Dołącz do dyskusji: Myjnie BP powierzają obsługę agencji PA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Te myjnie to są takie gdzie szczota napierdziela jak porąbana? Jeśli tak to po co kampania reklamowa skoro na nią jeżdżą tylko auta służbowe i flotowe.
0 0
odpowiedź