MultiKurs w Gazecie Wyborczej
W piątek 20 lutego ukaże się 1. tom kolekcji pt. MultiKurs -pierwszego na polskim rynku multimedialnego kursu do równoczesnejnauki pięciu języków: angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego,francuskiego i włoskiego. Wydawcami serii, ukazującej się w ramachBiblioteki Gazety Wyborczej, są Agora i Wydawnictwo Edgard.
Na kolekcję składa się 16 tomów, z których każdy zawiera dwietematyczne lekcje. Integralną częścią książek są płyty z programemkomputerowym, który zapewnia naukę rozumienia ze słuchu, gramatykii współczesnego języka. MultiKurs to interaktywne ćwiczenia, gry,animowane filmy i nagrania kilkudziesięciu native speakerów.Kolekcja zapewnia naukę od podstaw do poziomu średniozaawansowanego (B1).
Tom pierwszy kolekcji ukaże się 20 lutego w sugerowanej cenie9,99 zł, pozostałe dostępne będą co piątek w punktach sprzedażyprasy oraz na kulturalnysklep.pl w sugerowanej cenie 19,99 zł.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVP2, TVPKultura, TVN, TVN24, Polsat, Discovery Channel), radiu (Radio ZET,Stacje radiowe Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki)oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada TIMECODE, za zakupmediów - Starlink.
Dołącz do dyskusji: MultiKurs w Gazecie Wyborczej