Multikino promuje ofertę dla uczniów i studentów kampanią „Stać Cię na emocje”
Ruszyła nowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje”, komunikująca specjalną kartę dla uczniów i studentów, z którą mogą kupić pojedynczy bilet za 13,9 zł. Za koncept kreatywny i realizację akcji odpowiada agencja 4Frame.
M!karta upoważnia do zakupu biletów na pojedynczy seans w 2D za 13,90 zł. Oferta obowiązuje od poniedziałku do piątku.
Kampanii promującej ofertę towarzyszy hasło „Stać Cię na emocje”. Działania zaplanowano w radiu, kinie, digitalu oraz za pośrednictwem materiałów POS oraz nośników własnych Multikina. Jest to pilotażowa kampania, która realizowana jest obecnie wyłącznie w Warszawie.
Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja reklamowa 4Frame.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Multikino promuje ofertę dla uczniów i studentów kampanią „Stać Cię na emocje”