Multi Multi: To się po prostu w głowie nie mieści
W radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa gry Multi Multi oferowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję przygotowały firmy Tuba Ud/sN i ZenithOptimedia.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Multi Multi opiera się na liczbach wygranych wypłaconych w tej grze w bieżącym roku – zarówno w całej Polsce, jak i w wybranych miastach. Poszczególne przekazy – pod wspólnym hasłem „To się po prostu w głowie nie mieści” – mają na celu zwiększenie znajomości i popularności Multi Multi wśród odbiorców.
Akcja obejmuje radio (RMF FM, Radio Zet, stacje z pakietu Drapacz Chmur Plus, Eska Rock, Wawa, Vox FM), prasę („To&Owo”, „Tele Tydzień”, „Angora”, „Życie na Gorąco”, magazyny krzyżówkowe wydawnictwa Technopol, „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express”, wybrane dzienniki regionalne „Polska The Times”, „Głos-Gazeta Pomorza”, „Kurier Szczeciński”, „Express Ilustrowany”, „Nowości-Dziennik Toruński”, „Express Bydgoski”), internet (m.in. Interia.pl, WP.pl, Gazeta.pl, NK.pl, portale Polskapresse i Mediów Regionalnych, Gadu-Gadu, strony z pakietów Advice i IDM), outdoor (frontlighty 6x3, nośniki 5x2, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej) oraz działania w punktach sprzedaży.
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca października – przygotowała firma Tuba Ud/sN, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Multi Multi: To się po prostu w głowie nie mieści