MullenLowe Warsaw rozszerzyła współpracę z L’Oréal Polska
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na prowadzenie siedmiu serwisów internetowych marek dywizji CPD HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Dotychczas MullenLowe odpowiadała za trzy z nich.
MullenLowe Warsaw już od 2017 roku jest odpowiedzialna za stronę Garnier w Polsce. W 2019 roku przejęła stronę Mixa, a w 2021 Maybelline NY. Ostatecznie firma L'Oréal zdecydowała się przenieść wszystkie marki do jednej agencji i w tym celu zorganizowała przetarg.
W efekcie wygranej MullenLowe Warsaw utrzymała dotychczasową obsługę, a dodatkowo poszerzyła portfolio o strony internetowe L'Oréal Paris w Polsce oraz na Litwie, Łotwie i w Estonii.
Łącznie agencja zarządza obecnie treściami stron siedmiu marek L’Oréal.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw rozszerzyła współpracę z L’Oréal Polska