Moliera 2 promuje się muralem w centrum Krakowa
W ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural sklepu z modą premium Moliera 2 z użyciem architektonicznej iluzji.
Malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 metrów kwadratowych stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin.
Mural zlokalizowany przy ul. Pawiej 24 przedstawia historyczne kamienice charakterystyczne dla Starego Miasta, Katedrę Wawelską, a także balon widokowy, który stanowi popularną atrakcję turystyczną.
- Nie myśleliśmy o tym muralu, jak o typowej reklamie outdoorowej, lecz bardziej jak o dziele sztuki. Zależało nam na tym, aby odbiorcy zatrzymywali na nim wzrok z przyjemnością. Przez pierwszy tydzień eksponowana była wersja teaserowa, przedstawiająca samą architekturę miasta. Subtelny branding w postaci logo Moliera 2 na balonie, czy też napis nad QR kodem zostały domalowane w późniejszym etapie powstawania muralu. Elementy te mają za zadanie zachęcić odbiorców, aby weszli do świata naszej marki. Skanując kod telefonem można w szybki i wygodny sposób odwiedzić stronę Moliera2.com - mówi Maria Fus, dyrektor marketingu i PR Moliera 2.
Artystyczny mural Moliera 2 został wykonany przez Braughman Group Media. W swoim portfolio Moliera 2 ma między innymi takie marki jak: Casadei, Versace, Polo Ralph Lauren czy Kenzo.
Dołącz do dyskusji: Moliera 2 promuje się muralem w centrum Krakowa