„Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, zaś najwięcej straciły „Cztery Kąty”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 59 931 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku zwiększyła się ona o 8,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. magazyn ten zajmował miejsce drugie.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 17,82 proc. do 58 132 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 569 egz., po wzroście o 1,67 proc.
Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w pierwszych trzech kwartałach br. zwiększył się bowiem o 28,42 proc. do 9 933 egz.
ZKDP | I-III kwartał | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 99 094 | 60 280 | 59 931 | 92 378 | 55 377 | 55 372 |
Cztery Kąty | 104 894 | 58 556 | 58 132 | 122 609 | 70 812 | 70 741 |
M jak Mieszkanie | 92 016 | 44 670 | 44 569 | 93 759 | 43 879 | 43 838 |
Weranda | 43 173 | 25 854 | 25 854 | 43 067 | 27 602 | 27 602 |
Dobre Wnętrze | 36 793 | 15 910 | 14 196 | 37 311 | 16 808 | 15 401 |
Dom & Wnętrze | 31 125 | 12 883 | 9 933 | 29 625 | 15 205 | 7 735 |
We wrześniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 4,12 proc. do 58 571 egz. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (53 907 egz.; spadek o 22,52 proc. - największy w zestawieniu), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (53 508 egz.; + 15,59 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” - było to 35,45 proc. do 10 030 egz.
ZKDP | wrzesień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 102 405 | 58 571 | 58 571 | 91 800 | 61 120 | 61 085 |
Cztery Kąty | 120 000 | 54 589 | 53 907 | 124 000 | 69 637 | 69 575 |
M jak Mieszkanie | 92 422 | 53 593 | 53 508 | 92 400 | 46 355 | 46 292 |
Weranda | 42 800 | 28 636 | 28 636 | 43 200 | 29 948 | 29 948 |
Dobre Wnętrze | 36 700 | 17 808 | 17 713 | 39 500 | 18 891 | 18 791 |
Dom & Wnętrze | 26 000 | 12 035 | 10 030 | 28 000 | 14 905 | 7 405 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.