„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wyniosła 56 085 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 0,58 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 2,46 proc. do poziomu 39 602 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 38 936 egz., po spadku o 21,07 proc. - największym w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się o 4,79 proc. do 7 548 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
I-III kwartał | Dynamika | ||||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 133 | 56 117 | 56 085 | 107 392 | 58 733 | 56 411 | -0,58% |
M jak Mieszkanie | 91 088 | 44 086 | 39 602 | 91 712 | 43 292 | 40 601 | -2,46% |
Cztery Kąty | 89 567 | 44 848 | 38 936 | 104 362 | 54 286 | 49 331 | -21,07% |
Weranda | 43 091 | 24 891 | 24 891 | 42 921 | 25 474 | 25 474 | -2,29% |
Dobre Wnętrze | 35 522 | 13 833 | 11 750 | 35 827 | 14 089 | 12 353 | -4,88% |
Dom & Wnętrze | 22 517 | 11 794 | 7 548 | 21 313 | 8 348 | 7 203 | 4,79% |
We wrześniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do września 2015 roku zmniejszyła się o 14,52 proc. do 55 112 egz.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (43 646 egz.; w dół o 0,12 proc.), które wyprzedziło „Cztery Kąty” (39 898 egz.; spadek o 15,12 proc. - największy w zestawieniu).
Również i w tym ujęciu zyskał tylko magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to 30,95 proc. do 9 278 egz.
ZKDP | wrzesień | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 55 173 | 55 112 | 108 040 | 64 508 | 64 475 | -14,52% |
M jak Mieszkanie | 91 000 | 53 726 | 43 646 | 91 848 | 44 832 | 43 699 | -0,12% |
Cztery Kąty | 90 100 | 49 943 | 39 898 | 102 970 | 52 058 | 47 005 | -15,12% |
Weranda | 41 500 | 23 206 | 23 206 | 41 800 | 26 197 | 26 197 | -11,42% |
Dobre Wnętrze | 35 799 | 14 541 | 13 801 | 35 642 | 15 512 | 15 402 | -10,39% |
Dom & Wnętrze | 22 000 | 13 278 | 9 278 | 22 000 | 9 785 | 7 085 | 30,95% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich po trzech kwartałach