SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wyniosła 56 085 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 0,58 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 2,46 proc. do poziomu 39 602 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 38 936 egz., po spadku o 21,07 proc. - największym w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się o 4,79 proc. do 7 548 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

ZKDP

I-III kwartał

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 133

56 117

56 085

107 392

58 733

56 411

-0,58%

M jak Mieszkanie

91 088

44 086

39 602

91 712

43 292

40 601

-2,46%

Cztery Kąty

89 567

44 848

38 936

104 362

54 286

49 331

-21,07%

Weranda

43 091

24 891

24 891

42 921

25 474

25 474

-2,29%

Dobre Wnętrze

35 522

13 833

11 750

35 827

14 089

12 353

-4,88%

Dom & Wnętrze

22 517

11 794

7 548

21 313

8 348

7 203

4,79%

We wrześniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do września 2015 roku zmniejszyła się o 14,52 proc. do 55 112 egz.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (43 646 egz.; w dół o 0,12 proc.), które wyprzedziło „Cztery Kąty” (39 898 egz.; spadek o 15,12 proc. - największy w zestawieniu).
Również i w tym ujęciu zyskał tylko magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to 30,95 proc. do 9 278 egz.

ZKDP

wrzesień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 000

55 173

55 112

108 040

64 508

64 475

-14,52%

M jak Mieszkanie

91 000

53 726

43 646

91 848

44 832

43 699

-0,12%

Cztery Kąty

90 100

49 943

39 898

102 970

52 058

47 005

-15,12%

Weranda

41 500

23 206

23 206

41 800

26 197

26 197

-11,42%

Dobre Wnętrze

35 799

14 541

13 801

35 642

15 512

15 402

-10,39%

Dom & Wnętrze

22 000

13 278

9 278

22 000

9 785

7 085

30,95%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich po trzech kwartałach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
Ale tak dla zachowania resztek dziennikarskiej rzetelnosci, byc moze warto przypomniec czytelnikom, ze D&W jest teraz dwumiesiecznikiem, wiec porownywanie go z miesiecznikami troche wypacza obraz.
odpowiedź