Mitsubishi reklamuje wyprzedaż 2010 (wideo)
W telewizji, radiu i prasie trwa kampania reklamująca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z 2010 roku. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.
Wyprzedażowa kampania Mitsubishi prezentuje trzy modele tej marki: Lancer Sportback, Colt i Outlander. Przekaz podkreśla zalety tych samochodów oraz obecną ofertę ich zakupu – w niższych cenach i kredycie 3x33 proc.
Akcja obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, Polsat, Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science), radio (rozgłośnie ogólnopolskie) oraz prasę („Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Polityka”).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Mitsubishi reklamuje wyprzedaż 2010 (wideo)