Mint Media obroniła obsługę social mediową PKO BP
Agencja interaktywna Mint Media w efekcie wygranego przetargu nadal będzie zajmować się dla PKO Banku Polskiego działaniami w mediach społecznościowych i monitoringiem treści w internecie.
Mint Media pracuje dla PKO BP od 2012 roku. Dotąd agencja przygotowywała dla banku aplikacje facebookowe (m.in. trzy edycje aplikacji konkursowej „Przygotuj się do Olimpiady Wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym”, aplikację do obsługi klienta) oraz prowadziła bieżącą obsługę fanpage’y PKO Banku Polskiego i Moje Inteligo. W ramach dalszej współpracy będzie realizować działania komunikacyjne w mediach społecznościowych oraz prowadzić monitoring internetu.
W Mint Media za obsługę PKO BP będzie odpowiadał account manager Marcin Żukowski.
Nowa umowa została podpisana na dwa lata. Nie podano, które inne agencje brały udział w dotyczącym niej przetargu.
Dołącz do dyskusji: Mint Media obroniła obsługę social mediową PKO BP