Resort infrastruktury szuka agencji do kampanii dla seniorów
Ministerstwo Infrastruktury wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kampanią adresowaną do osób powyżej 60. roku życia dotyczącą poprawy ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej budżet 1,6 mln zł.
Przetarg dotyczy zaplanowania, przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej akcji informacyjno-edukacyjnej działań skierowanych do osób powyżej 60 roku życia dotyczących poprawy ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Zaplanowano m.in. 50 warsztatów bezpieczeństwa ruchu drogowego skierowanych do osób powyżej 60 roku życia, w każdej z 50 lokalizacji wskazanych przez resort, szkolenia dla kierowców powyżej 60. roku życia.
Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie działań informacyjnych o prowadzonej akcji, aktywności na portalu Seniornadrodze.pl. wraz z prowadzeniem, przygotowaniem nowej odsłony graficznej portalu i jego aktualizacją itp.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: wstępna koncepcja organizacji i przeprowadzenia akcji (waga: 10), opis propozycji dodatkowych działań informacyjnych o prowadzonej akcji (waga: 30), cena (waga: 60).
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 6 miesięcy. Budżet kampanii to blisko 1,6 mln zł.
Przetarg trwa do 23 maja br.
Dołącz do dyskusji: Resort infrastruktury szuka agencji do kampanii dla seniorów