SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare nadal dla Unilever

Dom mediowy Mindshare zachował medialny budżet koncernu Unilever w zachodniej, południowej i środkowej części Europy, a także w USA i Azji Południowej.

Dodatkowo agencja przejęła obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów koncernu w Kanadzie.

Unilever uruchomił globalny przegląd swoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów w lipcu ubiegłego roku. W grudniu zapadło rozstrzygnięcie dla rynku chińskiego, gdzie przetarg wygrał dom mediowy PHD.

Teraz podjęto decyzje również co do innych światowych rynków. Agencja Initiative zachowała medialny budżet Unilever w Ameryce Łacińskiej, a dodatkowo wygrała przetargi na obsługę firmy w Rosji i Meksyku. Z kolei wspomniany dom mediowy PHD nadal będzie obsługiwał koncern w Europie Wschodniej.

Koncern wydaje na reklamę i promocję ponad 7 miliardów dolarów rocznie.

Dołącz do dyskusji: Mindshare nadal dla Unilever

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
To chyba Media Direction wygrał ten przetarg, a co za tym idzie utrzymał tego klienta, a nie Mindshare...
odpowiedź
User
blondyna
do gość: Globalnie....
odpowiedź