SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miliony powodów, by szukać – kampania Nieruchomosci-online.pl opowieścią o życiowych potrzebach

Co może być impulsem do przeprowadzki? Jakie życiowe wydarzenie może sprawić, że decydujemy się na zakup mieszkania lub domu? Historie osób poszukujących to motyw przewodni zimowej kampanii reklamowej portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl, która realizowana jest w telewizji i internecie.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Kampania pod hasłem „Miliony powodów, by szukać” ruszyła 25 grudnia i potrwa do końca stycznia 2025 r. Start jeszcze w trakcie świąt Bożego Narodzenie jest nieprzypadkowy – przełom roku to zawsze czas snucia planów na nowy rok. Także jeśli chodzi o zakup mieszkań, domów czy działek, czego dowodem jest wzmożony ruch w portalu ogłoszeniowym Nieruchomosci-online.pl. W minionym 2024 r. to właśnie w styczniu serwis odwiedziło najwięcej aktywnych użytkowników. Jak będzie teraz?

W 2025 rok wchodzimy z zimową kampanią, której motywem przewodnim są życiowe powody pchające nas do poszukiwań nowej nieruchomości. Jako portal, który stale rozmawia z poszukującymi i bada ich zachowania, jesteśmy świadkami milionów powodów tych zmian. Kolejny etap w życiu, nowe wyzwanie, nawarstwiające się trudności mieszkaniowe, czasami po prostu realizacja marzenia lub decyzja podejmowana pod wpływem chwili – to tylko niektóre impulsy do zmiany na nowe – mówi Alicja Palińska, brand manager portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.


W trwającej kampanii przedstawione są trzy historie, których finałem jest nowa nieruchomość. Pierwsza dotyczy rodziny, która potrzebuje większej przestrzeni do życia. Druga opowiada o wędkarzu, którego pasja i związane z nią sprzęty już nie mieszczą się w ciasnym mieszkaniu. I trzecia – przedstawiająca świeżo upieczoną studentkę, która potrzebuje mieszkania na wynajem.

Jako portal ogłoszeniowy zawsze staramy się patrzeć na rynek oczami osób poszukujących. Dlatego w kampanii ważne są nie tylko historie, ale też ich odpowiednie pokazanie. Stąd też każdy spot został przygotowany tak, aby widzowie patrzyli na wydarzenia z punktu widzenia bohatera – dodaje Alicja Palińska.


Ogólnopolska kampania „Miliony powodów, by szukać” realizowana jest m.in. na antenach telewizji TVN, Polsat i TVP. Spoty pojawiają się przy filmowych hitach, programach śniadaniowych czy popularnych teleturniejach. To już kolejna w ostatnich czterech latach telewizyjna kampania serwisu Nieruchomosci-online.pl, która pomaga budować świadomość marki.

Kampania w głównych stacjach telewizyjnych wzmocniona została promocją w digitalu. W 15-sekundowych spotach na YouTubie, TikToku, Facebooku, Instagramie i platformie X prezentowane są szczęśliwe zakończenia poszukiwań wspomnianych już bohaterów.

Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie około 280 tys. ofert biur nieruchomości, firm deweloperskich i osób prywatnych. W ofercie można znaleźć tam mieszkania, domy, działki i nieruchomości komercyjne. Miesięcznie serwis odwiedza około 3 mln użytkowników (dane Google Analytics).