SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołajkowy blok Polsatu z kolejnym rekordem. Jaką kwotę zebrano?

Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zobaczyło mniej widzów niż w ubiegłym roku, ale konto fundacji stacji zasili wyższa kwota. Ile konkretnie udało się uzbierać w ramach charytatywnej akcji Polsatu, która trwa na antenie stacji od pomad dwóch dekad? W tym roku padł kolejny rekord.

W piątek 6 grudnia główne wydanie “Wydarzeń” Polsatu poprzedził specjalny Mikołajkowy blok reklamowy, z którego dochód - jak co roku już od 21 lat - przeznaczony jest na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. Jak w poniedziałek przekazało biuro prasowe stacji, w tym roku charytatywne pasmo reklamowe obejrzało ponad 3,4 mln widzów (w wieku 16-59 lat, dane Nielsen Audience Measurement), co przełożyło się na kwotę 2,4 mln złotych. To kolejny rekord w historii akcji.

Mimo iż w ubiegłym roku Mikołajkowy blok reklamowy obejrzało 4,5 miliona widzów, tegoroczna kwota jest wyższa od tej, jaką zebrano rok temu. Wówczas Fundacja Polsatu otrzymała 2,2 mln zł, co było najwyższą jak dotąd kwotą. 

“Polacy chcą dzielić się dobrem” 

- To już kolejny rok, kiedy jesteśmy ogromnie wdzięczni za okazaną pomoc, która płynie prosto z serca. To też już kolejny raz kiedy możemy się przekonać, że Polacy chcą dzielić się dobrem i pomagać innym. Dzięki temu prostemu gestowi będziemy mogli realizować swoją misję i finansować dziecięcą rehabilitację, remontować placówki i wspierać podopiecznych Fundacji Polsat w zakresie określonym przez statut Fundacji – podsumowała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

 W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyło się trzydziestu reklamodawców: Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt ZdrovitSp z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., olej Kujawski, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A, Pepco Poland Sp. z o. o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., Spółdzielnia Mleczarska ”MLEKPOL” w Grajewie, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne „POLPHARMA” S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.

Czytaj także: Interia z Polsatem znów przed wydawcami WP i Onetu. Allegro zyskało więcej od Temu

Ile kosztował spot w charytatywnym paśmie reklamowym? Tej informacji nie znajdziemy w cenniku reklamowym Polsat Media, jednak przykładowo w dni robocze w grudniu spot w bloku reklamowym tuż przed “Wydarzeniami” kosztuje maks. 126,5 tys. zł (netto, bez rabatów)

Jak informowaliśmy niedawno, w tym roku do udziału w akcji zachęcały takie gwiazdy Polsatu jak Paulina Sykut-Jeżyna, Patricia Kazadi, Katarzyna Cichopek, Maciej Kurzajewski, Maciej Rock, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz czy Adam Zdrójkowski. 

Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy blok Polsatu z kolejnym rekordem. Jaką kwotę zebrano?

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Damian
Brawo. Pomagajmy.
1 0
odpowiedź
User
Tropek
pewnie sami..zabieraja pieniadze....
0 0
odpowiedź
User
Mirek
Nie oglądałem tego badziewia. Co za łaskawcy, puszczą 15 minut reklam w ciągu całego roku, by wydać trochę kasy.
0 0
odpowiedź