Mikołaj Niziński i Michał Bielecki business development managerami w Crimtan Polska
Michał Bielecki i Mikołaj Niziński, w nowych rolach business development managerów, rozwijają w Crimtan Polska sprzedaż reklamy internetowej w modelu programmatic. Bielecki awansował w firmie, a Niziński przeszedł do niej z Gemiusa.
Utworzenie stanowisk business development managerów w polskim oddziale Crimtan wynika z rozwoju działalności spółki i jest skutkiem poszerzania jej oferty w zakresie targetowania behawioralnego.
Zadaniem business development managerów jest rozwijanie kanałów sprzedaży oferujących reklamę internetową w modelu programmatic.
Michał Bielecki z Crimtan związany jest od ponad roku, wcześniej na stanowisku account executive. Poprzednie cztery lata odpowiadał za realizację projektów komunikacyjnych, CSR-owych i badawczych w Better.
Mikołaj Niziński poprzednio odpowiadał w Gemius Polska za rekomendacje web-analityczne i ewaluacje kampanii (eGRP), wcześniej pracował m.in. w Starlinku (zespół PZU) oraz w niemieckim Starcomie.
Crimtan Polska kompleksowo obsługuje kampanie display i video w modelu RTB dla domów mediowych, agencji oraz reklamodawców bezpośrednich. DMP i DSP Crimtan wykorzystują dane z wielu źródeł (m.in. od ShareThis, Proximic, Digital Element, Integral Ad Science oraz własnych).
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Niziński i Michał Bielecki business development managerami w Crimtan Polska