Durex na Międzynarodowy Dzień Seksu z kampanią "Głośni w łóżku". Wśród bohaterów para gejów
Pod hasłem „Głośni w łóżku” wystartowała nowa kampania Durex (Reckit Benckiser), która w przewrotny sposób ma zwracać uwagę na rolę rozmowy w związku. W projekt zaangażowano cztery pary, w tym jednopłciową (mężczyźni znani w sieci jako Jakub i Dawid). Przygotowały ją DDB Warszawa, OMD, Zenith, Papaya Films, Rio de Post, Głośno, Tears Of Joy, Big Picture.
Kampania "Głośni w łóżku"startuje 7 czerwca br., czyli w Międzynarodowy Dzień Seksu. Data ta to dla marki pretekst, by zachęcić do rozpoczęcia rozmowy na temat intymności. Projekt ma zachęcić pary do dzielenia się swoimi pragnieniami, a także wsłuchania w potrzeby drugiej połówki
- Celem kampanii „Głośni w łóżku”, jak i jednym z naszych priorytetów, jest chęć namówienia ludzi do otwartości, do rozmawiania o seksie i czerpania z tego przyjemności. Jesteśmy świadomi, jak dużym problemem jest podejmowanie tego tematu, a jednocześnie wiemy, jak ważna jest komunikacja w tym obszarze. Misją marki Durex jest zachęcenie par do tej rozmowy, która jest naturalną częścią związku, oraz do poszukiwania odpowiedniego dopasowania, poprzez odkrywanie wzajemnych potrzeb i pragnień - komentuje Magdalena Pichelska-Fedorczuk, wellbeing category manager w Reckit Benckiser.
Durex zachęca do rozmów o intymności
W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji 4 par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbędzie się równolegle ze startem kampanii - 7 czerwca, a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku.
W projekt „Głośni w łóżku” zaangażowano cztery pary, w tym jednopłciową (mężczyźni znani w sieci jako Jakub i Dawid).
Reżyserem materiałów video jest reprezentowany przez Papaya Films - Bartosz Dombrowski. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films.
Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex „Głośni w łóżku” jest agencja DDB. Kompleksową realizacją materiałów fotograficznych, produkcją filmu telewizyjnego, materiałów digital oraz filmów dokumentalnych zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Głośno.
Wyborem i koordynacją działań z influencerami zajęła się agencją Tears Of Joy. Media telewizyjne zakupił OMD, a digitalowe Zenith.
Koordynację całościowej strategii PR, w tym za realizację działań z zakresu media relations dla marki zajęła się agencja Big Picture. Współpraca ma charakter projektowy. Za obsługę odpowiedzialny jest zespół life-style, kierowany przez Kamilę Kończak. Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Monika Roth, PR Consultant.
Dołącz do dyskusji: Durex na Międzynarodowy Dzień Seksu z kampanią "Głośni w łóżku". Wśród bohaterów para gejów