SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft sfinalizował zakup aQuantive

Firma Microsoft Corp. stworzyła nową grupę biznesową - Advertsier and Publisher Solution.

Grupa ta będzie współpracować z reklamodawcami i wydawcami w celu zdobycia mocnej pozycji na rynku internetowej reklamy, który w 2011 roku ma osiągnąć wartość 80 miliardów dolarów. Stworzenie grupy jest uzupełnieniem sfinalizowanego właśnie przejęcia przez koncern z Redmond firmy aQuantive Inc. za 6 miliardów dolarów.

Nową grupą będzie kierował Brian McAndrews - dotychczasowy dyrektor naczelny aQuantive. Będzie ona odpowiedzialna za stworzenie i marketing całego reklamowego biznesu Microsoftu.

Przed miesiącem przejęcie przez Microsoft firmy aQuantive zatwierdziła Federalna Komisja Handlu (Federal Trade Commission - FTC). Z kolei w miniony czwartek zielone światło dla transakcji dali również udziałowcy aQuantive.

Inaczej wygląda sytuacja w przypadku najgroźniejszego rywala Microsoftu na rynku reklamy online, jakim jest Google. Lider na rynku wyszukiwarek planuje przejęcie za 3,1 miliarda dolarów DoubleClick - kolejnej firmy z branży reklamy internetowej. W tym przypadku FTC zażądała dodatkowych informacji w sprawie transakcji i jak dotąd jeszcze jej nie zatwierdziła.

Dołącz do dyskusji: Microsoft sfinalizował zakup aQuantive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl