Microsoft czołową biznesową marką
Microsoft odebrał Google pozycję lidera w corocznym rankingu Top 500 Business Superbrands.
Google, które było na czele rankingu w 2008 i 2009 roku, spadło w jego najnowszej edycji na piąte miejsce.
Ranking został oparty na badaniu przeprowadzanym przez instytut The Centre for Brand Analysis (TCBA). Udział wziął w nim panel ekspertów oraz ponad 1,7 tys. brytyjskich profesjonalistów w dziedzinie biznesu.
W czołowej dziesiątce po raz pierwszy znalazły się cztery marki - BlackBerry, Virgin Atalantic, Visa i PriceWaterhouseCoopers. Powróciła do niej British Airways.
2010 Top 10 2009 Top 10
Microsoft 1 Google
Rolls-Royce Group 2 Rolls-Royce Group
BlackBerry 3 Sony
Virgin Atlantic 4 Microsoft
Google 5 Nokia
GlaxoSmithKline 7
British Airways 8 Michelin
Visa 9 BP
PriceWaterhouseCoopers 10 Bupa
Dołącz do dyskusji: Microsoft czołową biznesową marką