Microsoft będzie się reklamować w grach komputerowych
Microsoft i Electronic Arts, wydawca gier komputerowych, zawarłyumowę, wedle której Microsoft będzie mogło zamieszczać reklamy wnajpopularniejszych grach sportowych wydawanych w USA.
Do tytułów zaliczono między innymi: "Tiger Woods Golf", "Nascar"i grę "Madden" - amerykański futbol.
Umowa firmowana jest przez Massive, kompanie umieszczającąreklamy w grach, która została kupiona przez Microsoft za 200milionów dolarów. Według Reutersa nowy rynek reklamowy jest bardzoatrakcyjny i coraz bardziej konkurencyjny. Reklamy zamieszczane wgrach są doskonale targetowane i trafiają do specyficznieokreślonego środowiska.
W marcu do walki o rynek przystąpiło Google wypuszczając narynek nowy produkt o nazwie AdScape.
Według ocen niektórych analityków, rynek reklam w grach byłwarty w minionym roku około 26 mln dolarów. W tym roku może to byćjuż 100 mln dolarów, a na koniec dekady 645 mln.
Marketing niestandardowy
Dołącz do dyskusji: Microsoft będzie się reklamować w grach komputerowych