Michel Moran jako pizzaman reklamuje przekąski rybne Lisner (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa przekąsek rybnych Lisner z udziałem Michela Morana, szefa kuchni znanego głównie z programu TVN „Masterchef”. Kampanię przygotowały firmy GPD Advertising i Starcom.
Michel Moran w pierwszym spocie marki Lisner z jego udziałem jako dostawca pizzy zamiast tej potrawy przywozi klientom przekąskę Śledzik na raz. Przekonuje ich, że z powodzeniem może ona zastąpić pizzę. Celem akcji jest reklamowanie produktów rybnych Lisnera jako potrawy świetnie nadającej się na kolację.
Michel Moran to szef kuchni popularny głównie jako juror talent-show „Masterchef”, którego trzeci sezon jest obecnie emitowany w TVN (więcej na ten temat). Prowadził też w stacji program „Doradca smaku” sponsorowany przez firmę Prymat (więcej o nim).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, na outdoorze i w sklepach.
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Michel Moran jako pizzaman reklamuje przekąski rybne Lisner (wideo)