Michał Puch i Rafał Pniewski w dziale kreacji BBDO Warszawa
Do zespołu kreatywnego agencji BBDO Warszawa dołączył team specjalizujący się w reklamie internetowej. Michał Puch przeszedł z agencji Kalicińscy.com, a Rafał Pniewski z agencji Grey Wordwide Warszawa.
Do zespołu kreatywnego agencji BBDO Warszawa dołączyło dwóch managerów specjalizujących się w reklamie internetowej. Michał Puch, który w BBDO pełni funkcję senior art directora ostatnio pracował w agencji Kalicińscy.com. Jako senior art director przepracował tam ponad półtora roku. Wcześniej identyczną funkcję pełnił w agencji TheBrave. Pracował również jako art director w Red8 Digital i web designer w Ideo.
Rafał Pniewski, który w BBDO jest copywriterem ostatnio pracował na podobnym stanowisku w agencji Grey Worldwide Warszawa. Związany z nią był od listopada ub.r. Wcześniej pracował z kolei w agencjach: Kalicińscy.com, 180heartbeats+Jung v. Matt, agencji H oraz Fine Performance.
- Robimy małe przemeblowanie. Już nawet nie chodzi o same kompetencje digitalowe, ale o ogólny kształt działu. W nowym biurze kreacja będzie nawet topograficznie wymieszana z produkcją i strategią. Chcemy być po prostu świetnie zgraną grupą kreatywnych z butikowym podejściem do reklamy - zapowiada Kamil Redestowicz, od sierpnia br. dyrektor kreatywny BBDO Warszawa.
W najbliższym czasie do agencji dołączyć ma również nowy digital account manager. Trwa też rekrutacja na stanowiska senior digital plannera i social media managera.
Dołącz do dyskusji: Michał Puch i Rafał Pniewski w dziale kreacji BBDO Warszawa