Michał Kidała i Karolina Krzysztofik w Grupie ClickAd
Pracę w Grupie ClickAd rozpoczęli Michał Kidała (poprzednio w Hypermedia/ Isobar) i Karolina Krzysztofik. Natomiast Anna Lipińska awansowała na stanowisko dyrektora działu planowania i zakupu mediów.
Michał Kidała objął w Grupie ClickAd funkcje dyrektora działu strategii i dyrektora pionu obsługi klienta. Odpowiada za tworzenie strategii działań mediowych oraz zarządzanie obsługą klientów. Przez ostatnich 5 lat pracował w Hypermedia/ Isobar, ostatnio jako account director. Wcześniej był związany z domem mediowym Carat Polska i agencją ARBOmedia.
Karolina Krzysztofik jako research marketing manager zajmuje się głównie wsparciem wszystkich linii biznesowych Grupy ClickAd w zakresie badań i analityki. Z rynkiem badań związana jest od 6 lat. Wcześniej pracowała dla największych firm z rynku FMCG, gdzie zajmowała się m.in. badaniami marketingowymi i doradztwem strategicznym.
Z kolei Anna Lipińska awansowała w Grupie ClickAd z funkcji dyrektora obsługi klienta na dyrektora działu planowania i zakupu mediów. Lipińska pracuje w firmie od ponad roku. Wcześniej była związana m.in. z działem marketingu Peugeot Polska, domami mediowymi Optimedia Poland, OMD i Euromedia oraz Radiem ZET.
Dołącz do dyskusji: Michał Kidała i Karolina Krzysztofik w Grupie ClickAd