ClickAd Interactive zajmie się obsługą mediową kampanii Lasów Państwowych
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Lasów Państwowych na obsługę mediową kampanii pod hasłem "Dla lasu, dla ludzi". Jej oferta okazała się lepsza od tych złożonych przez Aplan Media, Mastermind Media i Fabrykę Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Kampania "Dla lasu, dla ludzi" ma na celu przybliżenie i budowę akceptacji społeczeństwa dla zrównoważonej gospodarki leśnej i trzech równoważnych funkcji lasu tj. przyrodniczej, społecznej i gospodarczej. Ma także przedstawić korzyści, jakie różne grupy społeczne mają z jej prowadzenia. - Rolą leśników jest pogodzenie zapewnienia trwałości lasu jako złożonego ekosystemu przyrodniczego, zaspokojenia oczekiwań społeczeństwa oraz potrzeb przemysłu drzewnego i rozwoju gospodarczego kraju - czytamy w opisie kampanii.
Działania z udziałem ambasadorów
Kampania ma być realizowana w okresie od 1 września do 31 grudnia br. Będzie mieć charakter ogólnopolski. Mają w niej uczestniczyć ambasadorowie, będą to: znany muzyk, osoba ozpoznawalna medialnie, propagująca zdrowy, ekologiczny i bliski natury styl życia, będąca autorytetem w dziedzinie ochrony przyrody oraz znany sportowiec.
ClickAd zajmie się przygotowaniem mediaplanu wraz z budżetem, jego realizacją oraz zakupem mediów w zakresie wszystkich zaplanowanych działań, tj. ATL (ATL - działania skierowane do masowego odbiorcy prowadzone w mediach tradycyjnych typu telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna , reklama wewnętrzna , internet itp.) oraz BTL (BTL - działania skierowane do konkretnego odbiorcy niebędące reklamą w środkach masowego przekazu za pomocą nośników takich jak broszury, ulotki, foldery, e-maile, materiały promocyjne itp.). Będzie też odpowiadać za negocjowanie warunków handlowych z właścicielami mediów, zawieranie umów itp.
Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive zajmie się obsługą mediową kampanii Lasów Państwowych