Mexad zajmie się kampaniami reklamowymi Polskiego Radia w internecie
Agencja Mexad wygrała przetarg Polskiego Radia na realizację jego kampanii w internecie. Pokonała w nim m.in. ClickAd Interactive.
Przetarg Polskiego Radia dotyczył realizacji jego kampanii reklamowych w internecie (z wyłączeniem reklam na Facebooku).
Oferty w nim złożyły cztery agencje. Każda z nich zaproponowała w złożonych ofertach, które nadawca upublicznił prowizję za obsługę agencyjną.
ClickAd Interactive zaproponowało prowizję w wysokości 0,01 zł brutto (to 0,0000082 proc. budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową), Digital Kid – 6 150 zł (5 proc. budżetu), Mexad – 1,23 zł (0,001 proc. budżetu) Adrino Mobile – 16040,43 zł (15 proc. budżetu).
Polskie Radio do współpracy wybrało agencję Mexad. Budżet, który publiczny nadawca przekaże do obsługi wynosi 851,16 tys. zł brutto.
Mexad zajmie się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio. Ich celem ma być m.in. zwiększenie słuchalności audycji nadawcy w kanałach mobilnych i desktopowych.
Będzie pracować dla Polskiego Radia do końca 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Mexad zajmie się kampaniami reklamowymi Polskiego Radia w internecie