MetLife reklamuje fundusz ochronno-inwestycyjny (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej usługę ochronno-inwestycyjną MetLife Invest oferowaną przez firmę ubezpieczeniową MetLife. Akcję przygotowały agencja PZL i dom mediowy Vizeum.
Spot z kampanii pokazuje górską wycieczkę grupy przyjaciół, nad których bezpieczeństwem czuwa animowany pies będący brand hero MetLife. Po raz pierwszy pojawił się w reklamach firmy jesienią ub.r., promując rebranding MetLife Amplico na MetLife (zobacz szczegóły).
- Głównym przesłaniem spotu jest troska MetLife o przyszłość finansową klientów i ich bliskich. Dbając o transparentność i rzetelność przekazywanych informacji, podkreślamy w spocie ryzyko związane z inwestowaniem w fundusze kapitałowe - opisuje Izabela Ptaszyńska dyrektor departamentu komunikacji i promocji MetLife w Polsce.
Akcja reklamowa oprócz telewizji (TVN, TVP1, TVP Info, Polsat, wybrane kanały tematyczne) obejmuje internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja PZL, a zakupem mediów - dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: MetLife reklamuje fundusz ochronno-inwestycyjny (wideo)