Messenger po liftingu
Facebook zmienił wygląd ikony Messengera. To część procesu aktualizacji aplikacji.
W logo aplikacji komunikatora Facebooka pozostał charakterystyczny dymek czatu z błyskawicą, zmianie uległa jednak kolorystyka. Zamiast niebieskiego widać gradientowi, co nieco przypomina widok znany z Instagrama.
Obok ikony zmieniono także kolor czatu, wprowadzono też nowe motywy i niestandardowe reakcje. Niebawem pojawią się też naklejki selfie i tryb znikania - to ma jeszcze bardziej polepszyć doświadczenie użytkownika i pomóc w spersonalizowaniu aplikacji.
Nowy wygląd aplikacji stopniowo udostępniany jest użytkownikom urządzeń z iOS i Androidem.
Na początku października Facebook rozpoczął wprowadzanie nowego rozwiązania, dzięki któremu możliwe jest przesyłanie wiadomości z Instagrama do komunikatora Messenger. Nowa funkcja pozwala przesyłać wiadomości do Messengera z wykorzystaniem różnych narzędzi oferowanych przez ten komunikator, takich jak reakcje czy dobór tła dla wysyłanej wiadomości.
To pierwszy etap zapowiedzianej przez Zuckerberga integracji wszystkich elementów ekosystemu Facebooka.
Czytaj także: Facebook usuwa kilkaset fejkowych kont wspierających Trumpa
Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2020 r. 18,69 mld dol. To o 11 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (16,89 mld dol.). Przychód z reklam firmy wyniósł 18,32 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w ujęciu rocznym. Facebook zanotował w II kwartale zysk netto w wysokości 5,18 mld dol., w porównaniu do 2,62 mld dol. zysku w II kwartale roku 2019 (+98 proc.).
Dołącz do dyskusji: Messenger po liftingu
a tak na powaznie nowy wyglad jest LGBT
I CO RAZ BADZIEJ ZACZYNAM SIE INTERESOWAC ROZWIAZANIEM OD GOOGLA