SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w sierpniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2016 roku wyniosła 49 168 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 1,91 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 14,74 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 30 304 egz.

Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które awansowało z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 16,81 proc. do 20 417 egz.

Na kolejną pozycję spadł z kolei miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 29,48 proc. do 19 544 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.

Sprzedaż ogółem lipcowo-sierpniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 10 761 egz., po spadku względem drugiego numeru o 16,18 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł w dół o 33,46 proc. do poziomu 19 846 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

90 000

49 168

49 168

98 500

50 124

50 124

-1,91%

Playboy

57 973

30 304

30 304

70 000

35 543

35 543

-14,74%

Logo

55 000

21 833

20 417

58 000

29 025

24 543

-16,81%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

41 984

19 544

19 544

55 000

28 367

27 715

-29,48%

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

21 000

10 761

10 761

40 001

18 305

12 838

-16,18%

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

36 498

20 098

19 846

50 999

29 979

29 827

-33,46%

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników męskich pochwalić się mógł „Men’s Health” - było to 17,92 proc.

Największy spadek, wynoszący 11,67 proc., odnotowało również i tutaj „CKM”.

Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 10,84 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

90 000

49 168

49 168

90 500

41 696

41 696

17,92%

Playboy

57 973

30 304

30 304

57 987

26 873

26 873

12,77%

Logo

55 000

21 833

20 417

54 000

26 083

24 693

-17,32%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

41 984

19 544

19 544

41 897

22 126

22 126

-11,67%

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

21 000

10 761

10 761

-

-

-

-

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

36 498

20 098

19 846

37 999

22 461

22 258

-10,84%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.


 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl