„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół
W lutym 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Logo”, a najwięcej straciło „CKM”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 51 814 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była wyższa o 7,38 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 15,96 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 832 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 8,36 proc. do 26 219 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei na czwarte miejsce spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,79 proc. do 20 116 egz.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. poszedł w dół o 3,49 proc. do poziomu 22 155 egz.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Men's Health Edycja Polska |
95 280 |
51 814 |
51 814 |
98 160 |
48 252 |
48 252 |
7,38% |
Playboy |
66 987 |
29 832 |
29 832 |
70 000 |
35 497 |
35 497 |
-15,96% |
Logo |
59 000 |
27 728 |
26 219 |
64 000 |
26 364 |
24 197 |
8,36% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
47 993 |
20 116 |
20 116 |
60 000 |
26 437 |
26 397 |
-23,79% |
Wirtualnemedia.pl |
|||||||
Forbes. Profit |
42 996 |
22 407 |
22 155 |
42 470 |
25 365 |
22 957 |
-3,49% |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich pochwalić się mógł „Men's Health” - było to 6,39 proc.
Największy spadek, wynoszący 6,94 proc., odnotował tutaj „Playboy”.
Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zmalał tutaj o 16,11 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Men's Health Edycja Polska |
95 280 |
51 814 |
51 814 |
95 500 |
48 701 |
48 701 |
6,39% |
Playboy |
66 987 |
29 832 |
29 832 |
66 993 |
32 057 |
32 057 |
-6,94% |
Logo |
59 000 |
27 728 |
26 219 |
55 000 |
27 298 |
24 997 |
4,89% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
47 993 |
20 116 |
20 116 |
50 975 |
20 762 |
20 762 |
-3,11% |
Wirtualnemedia.pl |
|||||||
Forbes. Profit |
42 996 |
22 407 |
22 155 |
41 988 |
27 208 |
26 410 |
-16,11% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół