Melvit promuje Trendy Lunch (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna producenta zdrowej i naturalnej żywności Melvit. Za jej przygotowanie odpowiada Grupa MullenLowe.
Promowana jest linia produktów Trendy Lunch - naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.
W reklamie wykorzystano utwór „Katchi” Ofenbacaha vs. Nicka Waterhouse’a.
Obsługą klienta z ramienia MullenLowe MediaHub zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską, media communication directora.
Dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję. Współpracę z grupą klient nawiązał w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Melvit promuje Trendy Lunch (wideo)