MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu
Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex, producenta m.in. soków i mrożonek. Poprzednio firmę obsługiwał OMD.

Poza planowaniem i zakupem kampanii mediowych (zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych), MediaCom będzie również świadczył usługi w zakresie modelowania ekonometrycznego. Współpraca będzie prowadzona od lutego br.
MediaCom zajmie się strategią, planowanie i zakupem mediów, z kolei wchodząca w skład firmy jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.
Poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii Hortexu zajmował się dom mediowy OMD - od 2014 roku. Wtedy agencja w wyniku wygranego przetargu przejęła budżet tego klienta od domu mediowego MEC, obecnie działającego pod nazwą Wavemaker (GroupM).
Od pięciu lat w kampaniach produktów Hortexu pojawia się Matka Natura. Za kreację reklam odpowiada agencja Opus B.
Od połowy ub.r. dyrektorem marketingu firmy jest Dawid Borowiec, który wcześniej pracował w PepsiCo.
Dołącz do dyskusji: MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu