Media Trendy z nowymi kategoriami jako Innovation Award Media Trendy
Konkurs Media Trendy zmienia nazwę na Innovation Award Media Trendy oraz modyfikuje swoją formułę, wprowadzając m.in. nowe kategorie. Zmiany mają podkreślać, że nagradzane są rozwiązania innowacyjne.
Tegoroczna edycja Media Trendów będzie przebiegać pod hasłem: „Zmieniaj schematy, łam reguły, wyznaczaj kierunki, zmieniaj reguły, łam schematy, twórz trendy”. Konkurs jak zwykle skierowany jest do wszystkich podmiotów działających w branży komunikacji marketingowej, które mogą zaprezentować swoje projekty, mające być w zamyśle ciekawe i inspirujące od strony komunikacyjnej. Według organizatorów „powinny one przekraczać granice standardu, rutyny i pokazywać oryginalne, nietypowe, innowacyjne i zmieniające myślenie rozwiązania”.
Oprócz zmiany nazwy konkursu, wprowadzono bardziej rozbudowany formularz zgłoszeniowy. Będzie w nim można opisać m.in. najważniejsze argumenty, które przemawiają za innowacyjnością każdej pracy, pokazać, jak powstał pomysł i na czym polega (insight - konsument/kategoria/marka/technologia, idea komunikacyjna i wykorzystany mechanizm).
- Wierzymy, że tak zbudowany formularz pozwoli podmiotom zgłaszającym zweryfikować swoje działania pod kątem tego, czy rzeczywiście były innowacyjne, a jurorom ułatwi podejmowanie decyzji. Zależy nam na tym, aby podkreślać wyjątkowość zgłaszanych projektów i pokazywać, jak ważna jest innowacyjność, i że dotyczy ona bardzo wielu dziedzin związanych z komunikacją marketingową. Nie zawsze bowiem oznacza to „odkrycie nowych lądów”, ale też „odkrywanie starych lądów na nowo” - komentuje Karolina Doberska z MEC Access, członek komitetu organizacyjnego.
W konkursie wprowadzano także nową kategorię: „Innowacyjne wykorzystanie big data” oraz rozbudowano kategorię „Open & start up”. Najciekawsze projekty nagrodzone zostaną Grand Prix. Dodatkowo przyznane zostaną tytuły specjalne: człowiek roku w mediach, medium roku i wydarzenie roku na rynku medialnym. Ogłoszenie wyników nastąpi 7 maja br. w Teatrze Polskim w Warszawie. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR a patronem medialnym portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Media Trendy 2013: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)
Kategorie w konkursie Innovation Award Media Trendy 2014:
I. Open & start up
Podkategorie:
Innowacyjne produkty, usługi, narzędzia badawcze
Innowacyjne platformy cyfrowe (B2B, B2C, aplikacje, programy)
Innowacyjne platformy komunikacji, nowe kanały komunikacji
II. Innowacyjne wykorzystanie Big Data
III. Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych
Podkategorie:
Innowacyjne wykorzystanie formatów internetowych
Innowacyjne wykorzystanie social media
Innowacyjne wykorzystanie mobile
Innowacyjne wykorzystanie mobile w kampaniach społecznych
Innowacyjne cyfrowa kampania zintegrowana
Innowacyjne cyfrowa kampania zintegrowana w kampaniach społecznych
IV. Best use of content
V. Innowacyjne wykorzystanie kanałów komunikacji
Podkategorie:
Innowacyjne wykorzystanie audio
Innowacyjne wykorzystanie video
Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych
Innowacyjne wykorzystanie kina
Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej
Innowacyjne wykorzystanie ambient mediów
VI. Innowacyjne akcje specjalne i eventy
VII. Innowacyjna kampania zintegrowana
Dołącz do dyskusji: Media Trendy z nowymi kategoriami jako Innovation Award Media Trendy