McDonald’s przekonuje rodziców, że Happy Meals są teraz zdrowsze (wideo)
W najnowszej kampanii reklamowej McDonald's próbuje przekonać rodziców, że posiłki dla dzieci w zestawach Happy Meals są teraz zdrowsze.

W reklamach McDonald's odnosi się do problemu postrzegania przez rodziców zestawów Happy Meals przez pryzmat ich własnych wspomnień. W zmianie ich podejścia ma pomóc nowa animowana reklama telewizyjna.
60 sek. spot „Always working” wykorzystuje animację stop-motion i pokazuje miniaturowych budowniczych, którzy pracują przy budowie pudełka Happy Meals - na tle idyllycznego, wiejskiego krajobrazu. Jeden z bohaterów wysypuje np. sól z taczki, by w ten sposób zwrócić uwagę, że w zestawach Happy Meals zmniejszono ilość soli o 47 proc. Reklama kończy się wskazaniem adresów internetowych McDonald’s, które warto znać.
W kampanii wykorzystane zostaną też reklamy w prasie i w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s przekonuje rodziców, że Happy Meals są teraz zdrowsze (wideo)