SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s, Coca-Cola, Procter & Gamble, Facebook 1914 - „złote” kampanie mediowe z Cannes Lions 2013 (wideo)

Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Media w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Coca-Cola, IBM, Procter & Gamble, McDonald’s i Dove.

Dela - Czemu czekać, aż jest za późno?

Agencja: Ogilvy & Mather Amsterdam
Klient: firma Dela oferująca polisę pogrzebową
Produkt: kampania wizerunkowa Dela

Nagroda: Grand Prix

>>> Coca-Cola, Heineken, American Express - najbardziej efektywnie kreatywne kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)


Kontor Records - Powrót do winyla

Agencja: Ogilvy Germany
Klient: Kontor Records
Produkt: Kontor Records

Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Audio


Spraw, by politycy pracowali - Ura.ru

Agencja: Voskhody Yekaterinburg
Klient: serwis miejski Ura.ru
Produkt: Ura.ru

Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Ambient Media: Large Scale


Uniwersytet Inżynierii i Technologii w Limie - Przenośny automat z wodą

Agencja: Ogilvy & Mather Colombia
Klient: The University of Engineering and Technology
Produkt: rekrutacja

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Use of Media - Best Use of Outdoor oraz Product & Service - Commercial Public Services incl. Healthcare & Medical

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: McDonald’s, Coca-Cola, Procter & Gamble, Facebook 1914 - „złote” kampanie mediowe z Cannes Lions 2013 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl