Mbank tylko z Grupą ITI
Nowy produkt mBanku w kanałach tematycznych Grupy ITI
Nowy produkt mBanku, Indywidualne Konto Emerytalne, który pojawił się sw ofercie banku 1 września swoją kampanię reklamową w telewizji opiera wyłącznie na współpracy z kanałami tematycznymi Grupy ITI.
- Wiodącą rolę w kampanii odgrywa TVN24 jako stacja optymalnie dopasowana do grupy celowej produktu klienta, oraz stacja budująca wiarygodny wizerunek produktów finansowych wśród swoich odbiorców. Dla zwiększenia zasięgu, wykorzystując jednocześnie synergię pomiędzy kanałami tematycznymi ITI, kampania jest prowadzona równolegle na kanałach TVN Turbo, TVN Meteo i TVN Style - informuje Anna Traczewska, Kierownik Sekcji Marketingu TVN 24.
Kampania opiera się na wykorzystaniu niestandardowych form komunikacji z widzami, przekaz reklamowy jest ściśle dopasowany do specyficznych grup celowych poszczególnych kanałów tematycznych. Współpraca pomiędzy kanałami tematycznymi ITI a mBankiem ma charakter długoterminowy.
Dołącz do dyskusji: Mbank tylko z Grupą ITI