Matrioszkowe składanie się w reklamach rozmów i internetu w nju mobile (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa taryfy nju mobile (należącej do Orange Polska), pokazująca jak brand hero marki składa się niczym matrioszka. Akcję przygotowały agencja Ogilvy & Mather i dom mediowy Initiative Warszawa.
W reklamach prezentowane są opcje dostępne w nju mobile z rachunkiem. W wariancie za maksymalnie 19 zł miesięcznie użytkownik ma nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i 1 GB internetu mobilnego, a jeśli korzysta z niej od minimum trzech miesięcy - może włączyć bezpłatną opcję, w ramach której nie płaci za usługi, jeśli z nich niekorzysta. Z kolei w wariancie za maksymalnie 29 zł miesięcznie jest 40 GB internetu mobilnego.
Reklamy podkreślają, że te usługi działają bez konieczności doładowywania konta, a użytkownik może w każdym momencie wypowiedzieć umowę, która zostanie rozwiązana z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego.
W spotach występuje bohater charakterystyczny dla nju mobile, który tym razem jak matrioszką składą się do coraz większej postaci, co ma symbolizować różne usługi dostępne w tej taryfie.
W poprzedniej kampanii nju mobile żartowano z bohaterów reklam Plusa, T-Mobile i Play.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Matrioszkowe składanie się w reklamach rozmów i internetu w nju mobile (wideo)