Materasso przedłuża umowę z ContentHouse na działania content marketingowe
Słowacki producent materacy, Materasso, przedłuża na czas nieokreślony umowę na działania content marketingowe z agencją ContentHouse.
Umowa z klientem obowiązuje od 2017 roku i obejmuje działania content marketingowe do B2C na portalu Wysypiamsie.pl. Na mocy przedłużenia współpracy, agencja w dalszym ciągu odpowiada za strategię komunikacji marki, prowadzenie polityki redakcyjnej portalu edukacyjnego Wysypiamsię.pl oraz pozyskanie jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.
Dodatkowo, zespół agencji w tym roku zajmie się też produkcją filmów dla klient, w których odbiorcy będą edukowani na temat zdrowego snu i elementów wpływających na wybór materaca.
Umowę przedłużono na czas nieokreślony.
Inne
Dołącz do dyskusji: Materasso przedłuża umowę z ContentHouse na działania content marketingowe