Marta Zarosa: z MediaCom Warszawa do LifeTube’a i indaHash
Marta Zarosa zaczęła pracę w youtube’owej sieci wielokanałowej LifeTube i związanym z nią startupie indaHash. Poprzednio przez siedem lat była związana z domem mediowym MediaCom Warszawa.
W indaHash.com i LifeTube Marta Zarosa będzie odpowiedzialna za kompleksową ofertę związaną z internetowymi liderami opinii. Ma rozwijać wykorzystywania wszystkich kanałów komunikacji przez influencerów, m.in. youtuberów, oraz odpowiadać za rozwój na polskim rynku indaHash.com, uruchomionej właśnie platformy do realizacji kampanii z udziałem popularnych użytkowników Instagrama.
- LifeTube pod względem subskrypcji stał się największą siecią wielokanałową na YouTube (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej, a w aplikacji indaHash, jeszcze przed oficjalnym startem, zarejestrowało się ponad 36 tysięcy instagramerów docierających łącznie do ponad 71 milionów followersów. W tej chwili zrealizowaliśmy już ponad 50 kampanii dla topowych marek. Dla mnie to rewolucja na rynku współpracy z digital influencerami. Nikt wcześniej nie wykorzystywał ich w komunikacji marki na taką skalę - tłumaczy Zarosa. - To ogromne wyzwanie, ale i niesamowita szansa na sprawdzenie swoich umiejętności - dodaje.
Przez ostatnie siedem lat Marta Zarosa pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa, gdzie odpowiadała m.in. za rozwój oferty MediaCom Beyond Advertising. Zrealizowała wiele akcji z udziałem internetowych influencerów, m.in. dla Coca-Coli, Play i Danone. Współtworzone przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach Kreatura, Mixx Awards, MediaTrendy i Webstar.
Dołącz do dyskusji: Marta Zarosa: z MediaCom Warszawa do LifeTube’a i indaHash