Marta Kowalska dyrektorką wydawniczą Wydawnictwa Zwierciadło, wcześniej pracowała dla Grupy Burda
Stanowisko dyrektorki wydawniczej w Wydawnictwie Zwierciadło objęła Marta Kowalska. W ostatnim czasie kierowała serwisem Elle.pl i była head of digital luksusowych tytułów Wydawnictwa Burda.
Kowalska na nowopowstałym stanowisku w Wydawnictwie Zwierciadło będzie dostosowywać struktury oraz procesy do wyzwań rynkowych, w tym dalszej digitalizacji biznesu wydawniczego. Spółka informuje, że wraz z nową dyrektorką wydawniczą i zespołem zapowiada „nowe kroki w zakresie struktury organizacji, portfolio produktowego i podejścia do treści premium”.
- Dołączam do Wydawnictwa Zwierciadło, które jest miejscem stworzonym do horyzontalnego rozwoju - przede wszystkim dzięki wielkiemu szacunkowi do jakości treści. Realizowane przez zespół butikowe podejście do tytułu a także mądrze budowany zasięg są dla mnie gwarancją wartościowego biznesu mediowego. W burzliwych czasach Zwierciadło ma wszystko, by w każdym obszarze być liderem wydawniczym kategorii tytułów luksusowych dla kobiet. Najlepsze treści psychologiczne zyskujące na popularności, lifestyle’ową lekkość, nazwiska ekspertów i redaktorów z najwyższej półki. To wszystko uzupełnia bezcenne dziś zaufanie Czytelniczek i Czytelników. Przez wiele lat mówiliśmy, że content is the king, dziś chcemy powiedzieć: community is the queen. Społeczność jest królową. A to sprawia, że przyszłościowy potencjał należy do tytułów takich jak „Zwierciadło” i „Sens” - komentuje Marta Kowalska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W strukturze Wydawnictwa Zwierciadło prezesem bez zmian jest Adam Popielski, związany z firmą od 2017 toku, a dyrektorem zarządzającym - Robert Małaszek.
Marta Kowalska w ostatnich latach była redaktor prowadząca serwisu Elle.pl i head of digital luksusowych tytułów w Wydawnictwie Burda. Wcześniej była dziennikarką oraz wydawcą w Agorze i Burda Media Polska. Z wykształcenia jest filolożką i dyplomowaną przez Państwową Akademię Nauk specjalistką ds. PR.
- Kolejna dekada zweryfikuje rynkową i merytoryczną wartość podobnych do siebie, masowo produkowanych treści. Zrobią to algorytmy, ale także coraz bardziej świadomi odbiorcy, którzy w cyfrowym świecie od dawna są także nadawcami. To oni bez kompleksów wchodzą w dialog z mediowymi autorytetami. By im to ułatwić wkrótce sięgniemy po kolejne narzędzia technologiczne i kanały przekazu, pamiętając, że nowe technologie co chwilę przestają być nowe i trzeba tę dynamikę zakładać w długofalowej strategii. Do tej podróży zaprosimy obecnych i nowych partnerów komercyjnych, zarażając ich ideą brand journalism, która znacząco wyprzedza content marketing - dodaje Kowalska.
W pierwszym kwartale 2023 roku średnia sprzedaż wydania magazynu „Zwierciadło” wyniosła 77 623 egz. Tytuł uplasował się na pozycji lidera w segmencie miesięczników luksusowych.
Dołącz do dyskusji: Marta Kowalska dyrektorką wydawniczą Wydawnictwa Zwierciadło, wcześniej pracowała dla Grupy Burda