SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marketing & more: większy zasięg

Aktualne wydanie miesięcznika Marketing & more jest pierwszym, które jest dostępne w rozszerzonej sieci dystrybucji. Grudniowy numer pojawił się na półkach tysiąca trzystu punktów sprzedaży na terenie całego kraju.

Dotychczas miesięcznik Marketing & more dystrybuowany był głównie w prenumeracie. W ten sposób kolportowano ponad 80% całego nakładu. W sprzedaży bezpośredniej można było go kupić w ponad 120 punktach, należących do sieci: Empik, Traffic i GLM, rozlokowanych w największych aglomeracjach miejskich.

- Od połowy grudnia zwiększyliśmy liczbę punktów sprzedaży miesięcznika u obecnych kolporterów, nawiązaliśmy także współpracę z nowymi. Począwszy od bieżącego numeru, każdy kolejny będzie dystrybuowany w punktach sprzedaży należących do: HDS (salony Relay i Inmedio), RUCH (saloniki prasowe), Kolporter, Empik, Traffic i GLM - podano w komunikacie.

Równocześnie z rozszerzeniem sieci sprzedaży bezpośredniej ruszyła kampania promocyjna prenumeraty.
Wszyscy czytelnicy, którzy do końca roku zamówią prenumeratę, zapłacą tylko 99 zł za 12 kolejnych numerów.

Dołącz do dyskusji: Marketing & more: większy zasięg

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl