Marketing & more: większy zasięg
Aktualne wydanie miesięcznika Marketing & more jest pierwszym, które jest dostępne w rozszerzonej sieci dystrybucji. Grudniowy numer pojawił się na półkach tysiąca trzystu punktów sprzedaży na terenie całego kraju.
Dotychczas miesięcznik Marketing & more dystrybuowany był głównie w prenumeracie. W ten sposób kolportowano ponad 80% całego nakładu. W sprzedaży bezpośredniej można było go kupić w ponad 120 punktach, należących do sieci: Empik, Traffic i GLM, rozlokowanych w największych aglomeracjach miejskich.
- Od połowy grudnia zwiększyliśmy liczbę punktów sprzedaży miesięcznika u obecnych kolporterów, nawiązaliśmy także współpracę z nowymi. Począwszy od bieżącego numeru, każdy kolejny będzie dystrybuowany w punktach sprzedaży należących do: HDS (salony Relay i Inmedio), RUCH (saloniki prasowe), Kolporter, Empik, Traffic i GLM - podano w komunikacie.
Równocześnie z rozszerzeniem sieci sprzedaży bezpośredniej
ruszyła kampania promocyjna prenumeraty.
Wszyscy czytelnicy, którzy do końca roku zamówią prenumeratę,
zapłacą tylko 99 zł za 12 kolejnych numerów.
Dołącz do dyskusji: Marketing & more: większy zasięg