Mariusz Wąsiński wiceprezesem Media Impact Polska. Odchodzi Maciej Kossowski
Mariusz Wąsiński od lipca br. zostanie wiceprezesem i dyrektorem sprzedaży w spółce Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. Zastąpi Macieja Kossowskiego, który odchodzi z firmy.
- Pół roku temu połączyliśmy siły sprzedaży Onetu i RASP tworząc Media Impact Polska, unikatowy projekt na rynku reklamy. Jesteśmy po pierwszym etapie połączenia i teraz trzeba przejść do kolejnego. Uznałem, że jeśli kiedyś mam podjąć trudną decyzję o odejściu, to jest to najlepszy moment. Jedna faza projektu zamknięta, w kolejną się odpowiedzialnie nie angażuję - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Kossowski. - Rozstajemy się w dobrym klimacie i życzę koleżankom i kolegom z MIP samych sukcesów - dodaje.
Kossowski przed dołączeniem pół roku temu do Media Impact Polska na stanowisko wiceprezesa i dyrektora ds. sprzedaży agencyjnej i kluczowych klientów przez 13 lat pracował w Grupie Onet.pl. Zaczynał od funkcji key account managera, następnie kierował zespołem współpracy z agencjami reklamowymi, później był dyrektorem biura reklamy, dyrektorem pionu sprzedaży usług marketingowych, a w 2011 roku został członkiem zarządu Onetu. Kossowski nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych.
Mariusz Wąsiński, który od lipca br. zostanie nowym wiceprezesem i dyrektorem sprzedaży w Media Impact Polska, dotąd był w tej firmie członkiem zarządu i dyrektorem sprzedaży specjalnej. Poprzednio jako chief commercial officer był odpowiedzialny za biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.
Z kolei funkcję dyrektora sprzedaży specjalnej w MIP obejmie Magdalena Jabłońska, dotychczas zastępca Mariusza Wąsińskiego. Przed powstaniem spółki pracowała ona jako dyrektor sprzedaży specjalnej w biurze reklamy Grupy Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Wąsiński wiceprezesem Media Impact Polska. Odchodzi Maciej Kossowski